heli jon

آخر هفته وسفر شمال

1390/6/16 11:34
نویسنده : mamane heli
339 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز که رفتم خونه دیدم هلی جون خیلی خوشحاله ومیخنده البته اکثراً میخنده اما دیروز یه خورده غیر طبیعی بود قهقههپیگیر ماجرا شدم دیدم بله بیخود نبود محمد دوست دادشم به قول هلی ( دایی محمد) وخانمش خاله نادیا اومده بودن دیدن مامانم که هلی جون کلی نمک ریخته واسشون واونا هم که عشق بچه بهش قول دادن امروز تا جمعه می برنش شمال یعنی چند تا ماشین با هم میریم منم که غافل از همه جا آخر داستان میرسم وسریع ساک میبندم همیشه خنثی

روبه هلی کردمو گفتم: مامان جون آخه من خستم بعدهم مرخصی ندارم شاید ما نتونیم بریم .

خیلی جدی جواب داد : خوب شما نیاین من با نونو جان ودایی سعیدو بقیه میرم منم مثل کدوی له شده زیر گاری وا رفتم گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به heli jon می باشد